„Pravda je vo víne“ je stará pravda, ktorú Plínius Starší dal svetu pred 2000 rokmi. Víno núti človeka hovoriť pravdu, alebo skôr to, čo považuje za pravdu, a v tom je jedinečnosť tohto prastarého nápoja a zdá sa, že práve tento význam vložil do svojho výroku Plínius.
Mnohí si to však vykladajú úplne inak a radšej hľadajú pravdu vo víne ako cestu k riešeniu svojich životných problémov. A toto hľadanie je dlhé, kľukaté a spravidla nevedie k vytúženému výsledku, hoci na ňom mnohí trávia podstatnú časť svojho života.
Na tomto štítku sme graficky znázornili, aká dlhá a kľukatá je cesta k pravde, ktorá však nekončí dosiahnutím vytúženého cieľa, hoci všeobecný obrys štítku spojený s logom v spodnej časti pripomína „výkričník značka“ sa táto cesta náhle končí.
Výhody:
– atraktívny vzhľad;
– menej tlačových a dokončovacích procesov;
– vhodné pre digitálnu tlač s razením fóliou za tepla;
– účinné v prípade mnohých typov etikiet a menších množstiev každého z nich;
– štandardná aplikácia na fľašu;
– veľa štítkov za nízku cenu;
Odporúčané materiály:
Textúrované papiere ako:
– Textúra hladka
– Leskly papier
Digitálna tlač (CMYK) alebo flexo (3 pantone pre každý typ etikiet) + Razba horúcou fóliou (jedno klišé pre všetky typy etikiet).
Môžeme zmeniť dizajn a prispôsobiť ho podľa vašej predstavy.
V prípade objednávky tohto dizajnu získate zadarmo:
– 7 produktových fotografií pre katalóg
– 1 kreatívna fotografia
„Pravda je vo víne“ je stará pravda, ktorú Plínius Starší dal svetu pred 2000 rokmi. Víno núti človeka hovoriť pravdu, alebo skôr to, čo považuje za pravdu, a v tom je jedinečnosť tohto prastarého nápoja a zdá sa, že práve tento význam vložil do svojho výroku Plínius.
Mnohí si to však vykladajú úplne inak a radšej hľadajú pravdu vo víne ako cestu k riešeniu svojich životných problémov. A toto hľadanie je dlhé, kľukaté a spravidla nevedie k vytúženému výsledku, hoci na ňom mnohí trávia podstatnú časť svojho života.
Na tomto štítku sme graficky znázornili, aká dlhá a kľukatá je cesta k pravde, ktorá však nekončí dosiahnutím vytúženého cieľa, hoci všeobecný obrys štítku spojený s logom v spodnej časti pripomína „výkričník značka“ sa táto cesta náhle končí.
Výhody:
– atraktívny vzhľad;
– menej tlačových a dokončovacích procesov;
– vhodné pre digitálnu tlač s razením fóliou za tepla;
– účinné v prípade mnohých typov etikiet a menších množstiev každého z nich;
– štandardná aplikácia na fľašu;
– veľa štítkov za nízku cenu;
Odporúčané materiály:
Textúrované papiere ako:
– Textúra stretnutia
– Leskly papier
Digitálna tlač (CMYK) alebo flexo (3 pantone pre každý typ etikiet) + Razba horúcou fóliou (jedno klišé pre všetky typy etikiet).
Môžeme zmeniť dizajn a prispôsobiť ho podľa vašej predstavy.
V prípade objednávky tohto dizajnu získate zadarmo:
– 7 produktových fotografií pre katalóg
– 1 kreatívna fotografia