Dizajn etikiet na víno "PRAVDA JE VO VÍNE"

„Pravda je vo víne“ je stará pravda, ktorú Plínius Starší dal svetu pred 2000 rokmi. Víno núti človeka hovoriť pravdu, alebo skôr to, čo považuje za pravdu, a v tom je jedinečnosť tohto prastarého nápoja a zdá sa, že práve tento význam vložil do svojho výroku Plínius.

Mnohí si to však vykladajú úplne inak a radšej hľadajú pravdu vo víne ako cestu k riešeniu svojich životných problémov. A toto hľadanie je dlhé, kľukaté a spravidla nevedie k vytúženému výsledku, hoci na ňom mnohí trávia podstatnú časť svojho života.

Na tomto štítku sme graficky znázornili, aká dlhá a kľukatá je cesta k pravde, ktorá však nekončí dosiahnutím vytúženého cieľa, hoci všeobecný obrys štítku spojený s logom v spodnej časti pripomína „výkričník značka“ sa táto cesta náhle končí.

Výhody:
– atraktívny vzhľad;
– menej tlačových a dokončovacích procesov;
– vhodné pre digitálnu tlač s razením fóliou za tepla;
– účinné v prípade mnohých typov etikiet a menších množstiev každého z nich;
– štandardná aplikácia na fľašu;
– veľa štítkov za nízku cenu;

Odporúčané materiály:
Textúrované papiere ako:
– Textúra hladka
– Leskly papier

Digitálna tlač (CMYK) alebo flexo (3 pantone pre každý typ etikiet) + Razba horúcou fóliou (jedno klišé pre všetky typy etikiet).

Môžeme zmeniť dizajn a prispôsobiť ho podľa vašej predstavy.

V prípade objednávky tohto dizajnu získate zadarmo:
– 7 produktových fotografií pre katalóg
– 1 kreatívna fotografia

Target-active

Dizajn etikiet na víno "PRAVDA JE VO VÍNE"

„Pravda je vo víne“ je stará pravda, ktorú Plínius Starší dal svetu pred 2000 rokmi. Víno núti človeka hovoriť pravdu, alebo skôr to, čo považuje za pravdu, a v tom je jedinečnosť tohto prastarého nápoja a zdá sa, že práve tento význam vložil do svojho výroku Plínius.

Mnohí si to však vykladajú úplne inak a radšej hľadajú pravdu vo víne ako cestu k riešeniu svojich životných problémov. A toto hľadanie je dlhé, kľukaté a spravidla nevedie k vytúženému výsledku, hoci na ňom mnohí trávia podstatnú časť svojho života.

Na tomto štítku sme graficky znázornili, aká dlhá a kľukatá je cesta k pravde, ktorá však nekončí dosiahnutím vytúženého cieľa, hoci všeobecný obrys štítku spojený s logom v spodnej časti pripomína „výkričník značka“ sa táto cesta náhle končí.

Výhody:
– atraktívny vzhľad;
– menej tlačových a dokončovacích procesov;
– vhodné pre digitálnu tlač s razením fóliou za tepla;
– účinné v prípade mnohých typov etikiet a menších množstiev každého z nich;
– štandardná aplikácia na fľašu;
– veľa štítkov za nízku cenu;

Odporúčané materiály:
Textúrované papiere ako:
– Textúra stretnutia
– Leskly papier

Digitálna tlač (CMYK) alebo flexo (3 pantone pre každý typ etikiet) + Razba horúcou fóliou (jedno klišé pre všetky typy etikiet).

Môžeme zmeniť dizajn a prispôsobiť ho podľa vašej predstavy.

V prípade objednávky tohto dizajnu získate zadarmo:
– 7 produktových fotografií pre katalóg
– 1 kreatívna fotografia